Conteúdo envolvente e visualmente atraente comunica a mensagem desejada por meio de um briefing e/ou tema de mídia proposto. Do brainstorming de ideias iniciais ao planejamento de layouts visuais, o objetivo é garantir que cada peça de mídia social ressoe com o público-alvo, reforçando a identidade da marca.
• Profundo conhecimento da identidade e da voz da marca
• Design visual personalizado e criativo
• Criação de conteúdo estratégico e relevante
• Consistência na comunicação visual e textual
• Otimização para engajamento e conversão em todas as plataformas
Engaging and visually appealing content communicates the desired message through a briefing and/or proposed media theme. From brainstorming initial ideas to planning visual layouts, the goal is to ensure that each piece of social media resonates with the target audience, reinforcing the brand identity.
• Deep understanding of the brand identity and voice
• Custom and creative visual design
• Creation of strategic and relevant content
• Consistency in visual and textual communication
• Optimization for engagement and conversion across platforms 
SANOFI and Instituto Mauricio de Sousa | Flu and Covid-19 vaccination Campaign
 Instituto Mauricio de Sousa  |  United Nations Day
Instituto Tiago Camilo and Instituto Mauricio de Sousa  | Arboviruses​​​​​​​  
Instituto Blandina Meireles  |  Children's Month Campaign 
ABRAPHEM and Instituto Mauricio de Sousa  |  World Hemophilia Day​​​​​​​
Instituto Mauricio de Sousa  |  World Chagas Disease Day
Instituto Mauricio de Sousa  | Youth Statute 
Instituto Mauricio de Sousa  | World Hand Hygiene Day 
Instituto Mauricio de Sousa  |  National Portuguese Language Day​​​​​​​
Instituto Blandina Meireles and​​​​​ Casa Hunter  |   Instituto Mauricio de Sousa
Back to Top